Islamic Widget

Iklan Nuffnang

Saturday, 28 May 2011

Taylor Swift???

Bismillahirrahmanirrahim...


Hehe... dalam post ni aku aku nak cita sikit pasal taylor.. sebenarnya bukan pasal dia ni...


Taylor Swift. (ahyad minat lagu dia je bukan dia)

TAPI.....

aku nak cerita pasal ni....


hehe... sebenarnya, aku pun tak tau sangat pasal Taylor's College ni, tapi lepas baca sikit maklumat kat website dia, tau la sikit2.

tertanya-tanya kenapa aku tulis pasal ni???

ni jawapan dia...


hehe... dah 2 kali dah aku post surat tawaran ni. sebenarnya aku dapat Biasiswa MARA. heran jugak macam mana MARA boleh letak aku kat tempat mewah ni. ada la sorang senior aku yang dok kat taylor. dia amik a level course busines kot. under scholarship Sime Darby. Basil Hazman. dia memang terer pun. aku ingat nak mintak dia jadi tutor aku kat sana. tapi dia dah nak fly ke Manchester september ni.

aku nak cerita lebih2 pun tak boleh sebab aku bukan tau sangat. surat tawaran pun belum sampai lagi. nanti surat tawaran sampai, aku cerita lagi. tadi kat rumah kenduri aku jumpa kawan aku yang aku kenal waktu pi interview mara sekali hari tu. dia cakap A-Level dengan Foundation tak sama. aku pun tak tau la. mungkin foundation 1 tahun ja kot. A-Level 1 tahun setengah. tak apa la kot mana pun. nanti dapat surat baru tau yang sebenar.

apa pun terima kasih kat MARA sebab bagi pinjaman kat aku... (pinjaman fleksibel)


ramai jugak la yang dapat tawaran untuk ke oversea. ada yang dapat dalam negara ja. yang pi ke matrik pun ramai. pendek kata semua dapat sambung belajar la. yang geng lama aku kat SMKB pun boleh kata semua dapat sambung belajar.masuk form 6, politeknik dan macam2 lagi la..

aku nak list sikit nama2 kawan aku yang dapat pi oversea...

SBPI KUBANG PASU
1.  Husnul Hadi bin Khoirudin--- MARA-- Mesir/Jordan- Syariah (Perbankan & Ekonomi)
2.  Nurul Atikah Bt Md Noor---- JPA---- USA---- Kejuruteraan
3.  Muhammad Afif Akmal B Rosli---- JPA---- Jepun---- Kejuruteraan
4.  Muhammad Nadzrin B Mahamud Fauzi----- JPA---- Australia Farmasi
5.  Nurul Abidah Bt Mohd Ghazali -----JPA---- Mesir---- Perubatan
6.  Muhammad Aminuddin B Khalid -----JPA----- Mesir----- Perubatan
7.  Nurul Sheefa Bt Ayob---- JPA---- Mesir---- Perubatan
8.  Nabil Huda Bt Che Murad ----JPA----- Mesir----- Perubatan
9.  Mohamad Nizar Zaidi B Mohd sabri----- JPA----- Jepun---- Kejuruteraan
10. Fatin Shahirah Bt Shari ----JPA------ Jordan------ Perubatan
11. Sukainah Barirah Bt Abdul Kadzir Ruslan----- JPA----- Jordan---- Perubatan
12. Nor Faizah bt Ahmad------YZNK-----Mesir-----Perubatan
13. Muhammad Iqbal bin Samsudin ----Y
ZNK---- Mesir----- Perubatan
14. Syahidul Ammar bin Said ----YZNK----- Mesir---- Perubatan
15. Rabiatul Adawiyah bt Saad---- YZNK---- Mesir---- Perubatan
16. Nur Hayati bt Mahmud ----YZNK------ Mesir----- Perubatan
17. Nur Dalila bt Roslizan--- YZNK--- Mesir---- Perubatan
18. Ahyad bin Md Desa ---MARA--- Mesir/Jordan---- Perubatan
19. Muhd Ashraf bin Mohd Shafii ----MARA---- Mesir/Jordan--- Perubatan
20. Nurul Ajmal bt Mohd Mohsin ---MARA--- Mesir/Jordan--- Perubatan
21. Khairunnisa bt Mohd Kamaludin----- MARA ----Mesir/Jordan---- Perubatan
22. Aidid Nawawi B Ghazali ----JPA---- Poland---- Perubatan
23. Muhd Asyraf bin Yahya--- MARA---- Mesir/Jordan--- Pergigian
24. Muhd Syamim bin Harun ----MARA----- UK ----Perubatan
25. Suhail Anwaar bin Ahmad Shafiai---- MARA--- UK--- Perubatan
26. Siti Nur Akilah bt Ismail ----MARA--- UK--- Bioteknologi
27. Ahmad Mahfuz bin Mohd Zulkifli ---MARA--- Australia/UK--- Bioteknologi
28. Maryam bt Khamaruzaman --MARA--- Australia--- Bioteknologi
29. Nur Arifah Hajar bt Ahmad Sofri--- MARA---- Australia/NZ--- Sains Matematik
30. Mohd Rosman bin Razif--- MARA ----Australia/NZ---- Kejuruteraan
31. Muhd Syahid bin Anuar ---MARA--- Australia---- Kejuruteraan
32. Munirah bt Hassan------JPA-----India------Pergigian
33. Nur Syahirah bt Zamzari-----YZNK-----Mesir----Perubatan

SMK BALING
1.Syahirah Alias-MARA
2.Liyana Sabri-MARA (ex-SMKB-SMS Muar's)
*Chee Zheng Xin-JPA {tak sure status}

*YZNK: Yayasan Zakat Negeri Kedah

Mintak maaf kat kawan2 yang lain sebab tak letak nama hangpa sekali. tapi hangpa semua pun hebat jugak. bukan nak ambik hati je ni, tapi memang sungguh aku cakap.


terima kasih kepada semua pihak yang terlibat dalam kejayaan aku sama ada secara langsung ataupun tidak langsung. aku tak nak sebut nama sorang2 sebab takut yang tak disebut namanya kecil hati. so, thanks semua........


Alhamdulillah...
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hadiah istimewa!!!

Copyright © 2011 Syamim Harun