Islamic Widget

Iklan Nuffnang

Tuesday, 31 May 2011

Tatkala aku.........

Bismillahirrahmanirrahim...

Pada hari ahad yang redup, lebih kurang pukul 2:03 petang.... Tatkala aku..... keluar rumah menaiki motor bagi memenuhi jemputan perkahwinan emmy dan yatie, sesuatu yang dah lama aku harapkan tiba... pada ketika tersebut, aku mungkin sedang menikmati nasik minyak kat dewan orang ramai kampung lalang. 'ia' sampai ke rumah aku dan 'ia' disahkan oleh family aku yang berada di rumah waktu itu.

'ia' adalah sepucuk SURAT!!! sepucuk surat yang dihantar menggunakan perkhidmatan Poslaju Malaysia.




haha.... saspen la sangat...

surat dah sampai... yey! yay! surat daripada Taylor's University dah sampai. akhirnya... teka-teki aku berakhir. kampus mana aku dpt, di mana asrama aku, dan course apa aku dapat, semua dah terjawab.
course aku kat sana nanti... 


 fakulti aku...
surat untuk asrama... 

surat tawaran...

memang best tempat dia. baru siap dibina 2009. tapi aku kesian jugak kat ayah aku sebab nak kena tanggung belanja banyak sangat. budak JPA yang ambik farmasi dapat kat situ jugak. registration fee depa ditanggung. depa kena bayar RM1000 ja. tapi budak MARA yang ambik medic kena bayar RM1650. registration fee MARA tak tanggung. tapi tak pa la. aku nak belajar betul2.
surat berkaitan 1

surat berkaitan 2

kampus aku kat Subang Jaya jugak. tapi kampus baru. lakeside campus. baru siap 2009. memang best. tempat baru, takkan tak best lagi kot... antara gambar kampus yang bakal aku belajar aku upload kat bawah. sumber dari website taylor..





ikut surat yang depa bagi, hostel aku kat Casa Subang, USJ 1. aku pun tak tau sangat. tapi aku rasa bilik dia lebih kurang macam kat bawah ni kot.
(Sumber: Taylor's University, Students' Accommodation)

mewah macam hotel. facilities pun hebat. aku tak pernah sangka Allah akan bagi rezeki kat aku sampai macam ni. Allah Maha Pemurah. Alhamdulillah. aku akan belajar sungguh2. Ya Allah, berikan aku kekuatan...
aku rasa sampai sini saja kot aku nak tulis. terima kasih kepada semua yang terlibat sampai aku dapat rezeki macam ni. semoga Allah memberkati anda semua.

THANKS ALLAH!

Alhamdulillah...
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

7 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hadiah istimewa!!!

Copyright © 2011 Syamim Harun