Islamic Widget

Iklan Nuffnang

Monday, 30 May 2011

KAMI LELAKI!!! kawan2 aku... (PRINCES OF IKUP[TRIO])

Bismillahirrahmanirrahim...

dalam post ni aku nak cerita pasal kawan2 aku kat sekolah pulak. aku pun sebenarnya tak tau nak cerita pa sangat. tapi aku nak cerita jugak la pasal kawan2 aku sebab aku rindu sangat zaman persekolahan dulu.


dalam post ni aku nak cerita pasal nama panggilan kawan2 aku mengikut kategori.. hehe.

kategori haiwan:
katak, sotong, tupai, labi, salmon, monyet, beruk, belalang, singa, ulat, kambing, itik, kaloi, kura2, udang, kucing,unta,tikus, penyu, lembu, lipas, kijang, ular sawa, beruang, ayam, semut, hamster, koala, platipus, naga.

kategori tubuh badan dan sifat:
boroi, bibir, sengau, hensem & bertarannum, old(tua), cina, ketat, matured(tured), bayi, konkrit, kepala, tiang, dagu firaun, M, aset(bumper), juboq, ken(-tut), labuih.

kategori makanan:
jeli(jeliaq), megi, pau, kacang, tauge.

kategori mistik dan ghaib:
hantu, toyol, malaikat dan api.

kategori orang2 mulia:
ustaz zahazan, ustaz zun, Sultan Mizan.

kategori nama orang putih:
Fred, Bobby, Eddy, CR, Obama, Bastos, Nash tungau, Maher Zain, Sean.

kategori yang takdak kategori:
kadio, pud, P.A(system), pelly, peng, nizaruto, cacey, betong, stylo, rahim 11A+, bunga, tauke sayur, korea rain, abang sukainah, moon(bulan), mon.

terima kasih kat suhail sebab post pasal ni kat dalam group PRINCES OF IKUP[TRIO].

nak tau lebih lagi, boleh rujuk kat blog faris azim klik sini. video pun ada.

video facebook fisol pun ada jugak. klik sini. aku tak pasti la ada ke tak video yang sama dalam blog fisol.



aku teringin nak cerita pasal pompuan, tapi aku takut aku kena marah pulak. ada satu nama memang aku nak cerita jugak2. FETH-IN. nama sebenar, fatin syahirah. sori feth-in. anggap la aku nak promote blog ang dalam post aku ni.

sebut pasal nama dia ni, aku teringat Syed cuba buat lawak hambar menggunakan nama feth-in ni bila Iqbal kata dia dan feth-in yang bertanggungjawab mengupdate blog BADAR. aku tak mau cerita panjang2. tapi kalau iqbal, mad din, jeliaq(husnul) dan syed masih ingat, mesti akan tersenyum sebab kalau syed buat lawak hambar, memang kita akan kena pikir dulu sebelum gelak. hahaha...

kelas 5 Ikhlas pun memang seronok. aku rasa perpaduan dalam kelas 5 Ikhlas paling memberi kesan kat aku. tapi kalau ingat2 balik, 4 Ihsan pun seronok. aku nak ucap terima kasih kat shaniza zarina (kak sharul) a.k.a. zaza (muker kata) sebab dia la aku rasa bertanggungjawab ke atas kebersihan kelas 4 Ihsan dan komitmen dia dan kami semua, kami menang pakej makan malam kat luar yang di sponsor oleh PIBG. memang best.
Belakang dari kiri: eddy, suhail, caen, bazli, hamid, nuruddin, ahyad, mahfuz.
tengah dari kiri: farah afina, ajmal, awanis, musyirah, ashikin, fatin izzati razi, fatin syuhaidah, ---, hayati.
depan dari kiri: syahirah, fatin izzati said, maryam, akilah, shahniza, cikgu rizalman, acap, aku, nizar, amir.

5 Ikhlas pun apa kurang. aku rasa terkesan dengan sesi luahan hati, refleksi dan perbincangan yang kita selalu buat demi kelas kita. dari kelas yang mengamalkan perkauman (lelaki dan perempuan) kepada kelas yang bersatu padu. ingat tak kita kena lari pusing perhimpunan waktu syariah?(laki saja kecuali husnul dan naufal yang puasa) haha... memang aku tak boleh lupa punya.
belakang dari kiri: wajihah, humairaa, syah,, aton, sukainah, shira, fasyu, fairuz, arifah, fatin izzati, nabil, hanisah, cikgu nurul, tipah, abidah, ajmal.
depan dari kiri: mad din, syed, iqbal, jat, aku, ustaz suhaimi, husnul, caen, rahim, zaid, pau.

kepada kawan2 sekalian, aku mintak maaf kalau hangpa semua terasa. tapi sedar tak kita semua bersatu padu sebagai satu batch dan satu kelas kerana ni semua. Aku mintak maaf lagi sekali.

sesungguhnya aku rindu kat hangpa semua dan aku rindu zaman sekolah dulu.. baru aku sedar sekarang.
special song for all of you.......


TERIMA KASIH SEMUA...

Alhamdulillah...
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hadiah istimewa!!!

Copyright © 2011 Syamim Harun